Translate

Postări populare

ciclurile vietii

educativ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 august 2011

ciclurile vietii

Salut ,
Sunt Elena si am creeat acest blog din dorinta de a reda aspecte din experienta adunata de-a lungul timpului,avand in vedere ca sunt nu numai parinte , dar in activitatea de baza am avut de-a face cu generatii intregi de copii si parinti si am descoperit , mai ales in ultima vreme ca timpul dedicat copiilor nostri este extrem de limitat datorita vremurilor care ne solicita din ce in ce mai mult , lasandu-ne o mica parte din vreme sa ne-o petrecem alaturi de cei dragi .In acelasi timp , agest blog se doreste sa fie unul interactiv ,prin intermediul caruia sa se poata face schimb de impresii , pareri , experiente , rezolvari de probleme situationale legate de aspecte comportamentale ale copiilor si altele .In acelasi timp ,ca sa fac o prezentare mai cuprinzatoare acestui blog , cosider ca viata nu se rezuma doar la perioada copilariei , tocmai de aceea am denumit aceasta postare ,, ciclurile vietii " .Pe scurt aceasta este prezentarea mea si in consecinta voi reveni cu articole , sper eu , interesante si utile in curand .
Multumesc pentru interes ,cu bine , Elena .







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu